COVID pdfZalecenia dla pacjentów Ruczaj Clinic w warunkach pandemii COVID-19 – Pobierz plik PDF

Rejestracji można dokonać pod numerem telefonu 793 116 111

Wdrożyliśmy odpowiednie standardy ochrony indywidualnej personelu, jak również ochrony pacjentów. Procedury dezynfekcyjne zostały zwiększone do maksimum.
U każdego z pacjentów w trakcie telefonicznego potwierdzania wizyty przeprowadzamy wywiad epidemiologiczny, który następnie wysyłamy w wiadomości MMS aby zminimalizować ryzyko przyjścia osoby zakażonej.

Nie przyjmujemy pacjentów, którzy:

– Wykazują objawy przeziębienia lub grypy (gorączka powyżej 38°C, kaszel, uczucie duszności, bóle mięśni, osłabienie, biegunkę, zaburzenia węchu, zaburzenia smaku).
– W okresie ostatnich 14 dni mieli kontakt z osobą, u której potwierdzono zakażenie koronawirusem SARS CoV-2 lub osobą na kwarantannie.
– W ciągu ostatnich 14 dni przebywali w rejonach transmisji koronawirusa SARS CoV-2 .

Nowe standardy przyjmowania:

1. Nie wpuszczamy osób towarzyszących (chyba, że jest to opiekun prawny)
2. Prosimy aby Pacjent na wizytę przychodził punktualnie.
3. W miarę możliwości prosimy o wcześniejsze przygotowanie się do zabiegu (przyjście bez makijażu), zdjęcie biżuterii.
4. Przy wejściu jest stolik z płynem dezynfekcyjnym, gdzie Pacjent dezynfekuje ręce i otrzymuje rękawiczki ochronne. Mierzymy temperaturę (w dwóch miejscach: szyja i czoło) i dajemy wywiad epidemiologiczny.
5. Po pozytywnym zakwalifikowaniu, pacjent zapraszany jest do osobnego gabinetu gdzie, otrzymuje roztwór do przepłukania ust i oczekuje na wizytę.
6. Pacjent ma mieć cały czas maskę na twarzy, ściąga ją jedynie na prośbę personelu oraz gdy ma mieć wykonywany zabieg w obrębie twarzy.

️Od samego początku kładziemy duży nacisk bezpieczeństwo i higienę w Ruczaj Clinic, obecna sytuacja jest wyjątkowa i mamy nadzieję, że każdy podejdzie do niej w sposób wyrozumiały i odpowiedzialny.

W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy dla Państwa dostępni pod numerem telefonu 793 116 111